vineri, 4 martie 2011

->Statusuri`:)<-.


->Hei tu. Frumoasa din padurea adormita, nu adormi tu definitiv sa mai scapam de o vita? ;;)
->Vad, ignor. Si oricum nu conteaza, intelegii`? :)
->N.am inteles, nu inteleg si nu voi intelegee. De unde mortii tai stiai ce se va petrece? /:)
->Speranta de a zâmbi 8 -> Nu zâmbeste :-j
->Si uite asa apare si dispare cate un sentiment ce da culoare. :|
-> Viata nu`i roz! [-x noi, o vopsim in verde! :X am pierdut tot , deci nu mai avem ce pierde!\:d/ noi nu bem de suparare, noi bem de sete! :X suntem la poarta iadului, si taiem bilete!;;)
->Amintirile acelor zile când noi fugeam prin vânt.:D.
->Nu stiu ce respecti tu...dar eu respect alt nivel...nu oamenii ce in momentele grele isi dau refresh la caracter!:]
-> ''nu`mi stricati proasta dispozitie!!'':-j
-> Nu ridici mana pentru a mangaia....deschizi gura pentru a tipa...lasi urme de durere si rusine...:)
->Sa iasa JackPot , Cand prosti pun bot , Tu conduci masina:]
->Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea:)
->Poti sa ma urasti , nu te condamn. Dar fata`n fata imi esti fan :)
->Te poti simti singur, trist, dar niciodata invins. Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. ;;).
->Zambeste azi, maine poate fi mai rau ! Traieste clipa, nu stii niciodata cand poate fi ultima :|
->Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda ! :)
->Cum vorbesti.cum gandesti.asta te face sa fii cine [esti].:;;).
->Orice inceput are pana la urma un sfarsit...:x
->Ai simtzit vreodata URA cu`adevarat ? ai simtzit vreodata..cum e sa cazi in gol ? Ce`ai vrea sa`tzi spun ? : cum e sa ai tot ce`tzi doresti si ..BUM.. sa se transforme`n scrum :)):>
->Nu plange, piesa nu s`a terminat.Scena de final nu s`a jucat.Nu conteaza daca sala s`a inkis.Crede in drumul ce tzi s`a deskis
->Sami aduc aminte ce rost are ori cu raai acolo undeva chiar daca tiai batut joc de mne DISPARUT!
->apare si dispare ca o stea ;x
-> Si poti sa tipi ca nu te aud`, si poti sa plangi ca nu te vad`, poti sa pleci ca nu te caut` si poti sa mori ca nu`mi pasa`!:)
->Prima aparentsa inseala`...Inceputu e vrajeala`:) Cand cineva isi va bate joc de tn` adu`ti aminte de mn`:)
->Da`mi un motiv sa mai raman`...
->Oare`? In fiecare zii umpli Cancanul`:-j
->S`a terminat` Am consumat` Draq ne`a luat`:)
->Poate ai sa intelegi vre`odata dc`:) pa`:-j
->Nu ma confunda cu ori si cine`:)
->tine fuge printre buze spune iar te simt`:) In acelasi pat plin de pacate`=P~
-> Acum incerc sa dau timpu inapoi`...Dar cred k nu o sa pot`:)As vrea sa Stii ca merg mai departe`
->..... 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu